پیام فرستادن
news

بايون در نمایشگاه كانتون

April 28, 2024

در 23 آوریل، مرحله دوم 135مین نمایشگاه واردات و صادرات چین (که در ادامه به عنوان " نمایشگاه کانتون" نامیده می شود) در مجتمع پازو در گوانگژو افتتاح شد.مرحله دوم نمایشگاه کانتون سه بخش حرفه ای را به نمایش خواهد گذاشتمواد ساختمانی و مبلمان، محصولات خانگی، هدیه و تزئینات.
تاسیس شده در سال 1985، Baiyun Technology به قلب صنعتگران پایبند است و متعهد به ارائه راه حل های مهر و موم سیستم مهر و موم برای دیوار پرده ساختمان جهانی، شیشه عایق،سیستم های درب و پنجره، ساختمان های از پیش ساخته شده، دکوراسیون کل خانه و زمینه های صنعتی، پیشرو در صنعت در ایمنی، بهداشت و توسعه پایدار سبز."بايون تكنولوژي" راه حل هاي جديد خود را براي بسته بندي و بسته بندي سيستم ارائه خواهد داد، از فرصت های توسعه زمان استفاده می کنیم و از یک زندگی سالم با جهان لذت می بریم.

آخرین اخبار شرکت بايون در نمایشگاه كانتون  0

در طول نمایشگاه، با وجود بارندگی های شدید بهار، که بهار را در گوانگژو کمی مرطوب کرد،خریداران از شرکت در نمایشگاه بسیار هیجان زده بودند و باران اصلاً مزاحمشان نبود.صبح زود، غرفه شرکت Baiyun Technology پر از خریداران از کشورهای مختلف و مناطق مختلف بود.
بسیاری از خریداران و شرکای خارج از کشور علاقه زیادی به محصولات Baiyun Technology نشان داده اند، برای تماشای، مشاوره و تبادل نظر عمیق با کارکنان Baiyun Technology متوقف شده اند.

در سالن نمایشگاهی نمایشگاه کانتون امسال، سبز و کم کربن برای بسیاری از تولید کنندگان به یک نقطه فروش اصلی تبدیل شده است.بسیاری از خریداران خارجی گفتند که محصولات مهر و موم Baiyun Technology با استانداردهای حفاظت از محیط زیست سبز بازار بین المللی مطابقت دارند و رقابت بازار قوی دارندآنها امیدوارند که در آینده همکاری عمیق تری با تکنولوژی Baiyun داشته باشند و برای یک وضعیت برنده با هم کار کنند.

آخرین اخبار شرکت بايون در نمایشگاه كانتون  1


به عنوان پیشگام مواد بسته کننده با الکل و سازگار با محیط زیست در چینتکنولوژي بايون متعهد به تحقيقات نوآورانه و توسعه و بهبود عملکرد انواع مختلف مهر و موم است، واقعاً توسعه سبز را در کل فرآیند از تحقیق و توسعه محصول و انتخاب، طراحی فرمول، استانداردهای کنترل کیفیت و تولید هوشمند تمرین می کند.

تا به حال، مهر و موم های اکولکسی BAIYUN مهر و موم های ساختاری، مهر و موم های مقاوم در برابر آب و هوا، مهر و موم درب و پنجره، تزئینات داخلی و سایر دسته ها را پوشش داده اند.و در بسیاری از نشانه های شهری در سراسر جهان برای قدرت بخشیدن به شهرهای سبز استفاده شده است.

در این نمایشگاه کانتون، Baiyun Technology نه تنها موقعیت پیشرو خود را در صنعت مهر و موم نشان داد،اما همچنین به جهان نشان داد که قدرت تولید چین و عزم آن برای توسعه سبز.